Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 23. februar 2014

Notatbok med spiralrygg og blanke ark.



















Notatbok!
Endelig fat jeg igjen Bind It all-maskinen min, så jeg fikk laget ferdig notaboken med at av monoprintene mine :)
For en tid tilbake gjorde jeg om på arbeidsplassen min og det har vært noen ting jeg ikke har funnet igjen før nå...! Men nå er det meste på plass igjen, sett bort i fra en stabel med TH akvarellark, håper de dukker opp snart :O)

God søndag!

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Knallfin farge! Blir vår inspirert av den i dag. Flott at du fant igjen maskinen din den er jo bare så fin å ha :-)
Ha ne fin ny kreativ uke :-)

Klem Lisbet

Lindas hobbystue sa...

He-he, ja er det ikke sånn da :-) Nei vi skulle aaaaldri rydde eller gjøre om i sakene våre, da blir det rot.. he-he. Men flott at maskina di kom til rette og arkene gjør nok det også når du dumper borti dem når du leter etter noe annet :-) Kjempefin bok du har laget !! ( ..og rydding er vel noe vi bare måå gjøre av og til..) Ha ei fin uke :-)

Martha sa...

lovely scrap composition and those energizing colours are so warming up :)