Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 17. februar 2014

Tags of 2014, february 2014.



















Februar 2014
Jeg blir med på februar-utfordringen hos TH,
Tag of 2014 utfordringen :)
Inspirasjon er fra denne tag`en;
http://timholtz.com/12-tags-of-2014-february/
Min er ikke helt lik, men har noen likheter med TH sin. Liker kjempe godt hvit skrift på sort kartong. Jeg brukte Distress paint, picket fence på stempelet. 
Fungerte som bare det :O)

Ønsker dere alle en fin mandag!


4 kommentarer:

Connie sa...

Så mange fine tagger :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem Connie

STEINKJERRINGA sa...

Du er god på det derre! Rågod! Klem, Gudrun

Kort og Søm sa...

Tusen takk begge to :)
Klem Fredrikke

Maureen sa...

Wonderful tag; that chalkboard technique was hard! Love your take on Tim's February creation.

Thank you so much for visiting and adding my blog to your blogroll - I shall add yours to mine right now!

So love to have bloggy friends from across the world ;)